Zöldfűszeres vegán "májpástétom" pillanatok alatt

Gondoltad volna, hogy még a májkrém ízét is vissza lehet adni növényi alapanyagokból? Nos nekem régebben eszembe sem jutott, de már megtanultam, hogy minden csak fűszerezés kérdése. Alig győzöm hangsúlyozni, hogy bármelyik íz reprodukálható növényekből.  Nem hiszed?
Próbáld ki!

Ez a magkrém nagyon eteti magát, pár perc alatt megvan, egészséges, hiszen friss és bolti társaival szemben mentes az adalékanyagoktól. Kiváló szendvicsalap egy lusta reggelen. 

Szükség lesz:

♥ 1 nagy hagymára
♥ 1 bögre natúr napraforgó magra
♥ pár gerezd zúzott fokhagymára
♥ 2 ek vegamixre
♥ 2 ek sörélesztő pehelyre
♥ ízlés szerint zöldfűszerekre (kakukkfű, rozmaring, petrezselyemzöld, korianderlevél, bazsalikom, majoranna)
♥ sóra/borsra
♥ 2-3 ek kókuszolajra
♥ kb 2 dl vízre


 ♥ A finomra vágott hagymát kevés olajon a napraforgó maggal és a vegamixxel nyakon öntve enyhén megpirítottam. Óvatosnak kell lenni, mert a vegamix szeret odakapni. 
♥ Amikor enyhén aranybarnává vált hozzá adtam a vizet. 
♥ Átkanalaztam az aprítóba és a többi hozzávalóval együtt a kókuszolaj fokozatos hozzá adagolásával krémessé turmixoltam. Ennyi...

Lehet is kenni! Jó étvágyat!

majkrem.jpg

A kenyér szintén saját gyártmány, a receptje ITT található.

majkremm.jpg

Ha esetleg kipróbálnátok írjátok meg a véleményeteket itt kommentben, vagy a facebook oldalon! :-)
♥♥♥Teljen benne örömötök Nektek is! ♥♥♥

☾ॐ ☯ ☮ ☽