Nyers eperkrémleves mandulás kölestúró rudacskákkak

 Az eper legjobb nyersen, csakis nyersen! Tudjátok az enzimek...
Ha tehetem egy ültő helyemben befalok annyit, amennyi csak belém fér. Ilyenek ezek az eperfüggők!
Amikor már nem tudom hogyan tudnék belőle minél többet enni, előkerül a jó öreg turmixgép.
Az eper idény egyik klasszikusa nálunk a nyers krémleves. Kókuszosan, mentásan, citromfüvesen, mindenhogy! 

A mai mandulásra sikeredet...


Ami alkotja:

 fél kiló gyönyörű pirosra érett eper
 2 db érett banán
 pár dkg kesudió (elhagyható)
 fél liter homemade mandulatej (persze helyettesíthető más növényi tejjel, vagy vízzel is)
 vanília por
 csipet fahéj

♥  ♥  ♥  ♥  ♥ ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥
Megtisztítottam az epret, a zöldjét rajta hagytam, majd a többi hozzávalóval együtt a kívánt állagúra turmixoltam.
♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥


A hurkákhoz:

 1 csésze köles
 1 csésze víz
 1 dl Stevia szirup (helyettesíthető más természetes édesítővel)
 2 csésze növényi tej (mandula volt)
 vanília por
 1 db bio citrom leves és héja
 1 nagyobb evőkanál natur yoya joghurt (elhagyható)
 csipet só
 durvára darált mandula

            ♥                            ♥  ♥  ♥  ♥  ♥
A kölest jó alaposan átmostam, majd beleöntöttem egy fazékba és a csészényi vízzel feltettem főni.


Rajta tartottam a szemem, nehogy odakapjon, elég hamar kb 10 perc alatt beszívta a vizet, ekkor hozzá adtam a növényi tejet és tovább főztem.


Amikor már felvette az összes folyadékot, lekapcsoltam a főzőlapot, sűrű puha matériát kell kapni.  Pár perc erejéig a mosogatóba állítottam az edényt hideg vízbe, hogy gyorsítsam a túró hűlését.


 Hagytam egészen kézmeleggé válni, majd hozzá adtam a vaníliát, a joghurtot, az édesítőt, egy csipet sót,  belereszeltem a citromot, ráfacsartam a citromlevet. Egy botmixer segítségével sűrű, formázható masszává tettem.


   Megalkottam a kölesrudakat. Egy tányérba beleöntöttem a durvára darált mandulát és megforgattam benne a hurkácskákat.
♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥

p1170342.JPGIgazán kiadós, tápláló és nem húzza le az energiaszintünket!
Enjoy!
☾ॐ ☯ ☮ ☽